Roosa järjehoidja

Viimasel ajal on üha populaarsemaks saamas sellised edevamad järjehoidjad. Tegingi täna ühe roosat värvi liithelmestest. Kahjuks oli täna pildistamisega raskusi ja tulemus ei tulnud nii hea, kui oleksin tahtnud. Seetõttu panin siia ka pildid, mis tehtud nii välguga kui ilma, ja seetõttu on täpset värvitooni raske pildilt eristada. Tõenäoliselt on kõige paremini värvitoon välja tulnud viimasel pildil. MÜÜDUD

6 kommentaari (+add yours?)

  1. Anneliis
    sept. 26, 2010 @ 21:02:47

    Mu ema ja isa pulmakutsetel oli samasugune musitavate inimeste pilt. 🙂

    Vasta

  2. Ruslana
    sept. 28, 2010 @ 12:11:52

    OOtan juba oma pakki:)

    Vasta

  3. Ruslana
    okt. 05, 2010 @ 13:29:27

    Sauka,

    sain täna paki kätte ja väga meeldis, isegi ilusamad kui pildil:) minu päev on päästetud ja aitähh kaartide eest! Kaardid leiavad 100 % rakenduse:)
    Muide Sinul on juba üx FÄNN- mina:) ma tellix jälle, sest uued körvarängad on super ja täitsa minu maitse:)

    päikest,

    Ruslana

    Vasta

    • kaiahobid
      okt. 05, 2010 @ 18:23:55

      Seda kõike on ülimalt suur rõõm kuulda ja esimese fänni üle olen kohe eriti uhke 😉
      Varsti tulemas veel uusi ehteid, sest sain just uusi pärleid juurde 😀

      Vasta

Lisa kommentaar