Väikene meeldetuletus, et olen ikka olemas :)


Nagu näha, pole mul blogimiseks ammu mahti olnud. Tegelikult ka minu truu kaaslane- Nikon d60 lõpetas minuga koostöö, mistõttu pildistamisega on juba pikemat aega natuke täbarad lood :S.

Aga, mis seal ikka, näitan sisi mõnda vana projekti, mida ma blogisse lisanud ei ole, aga tore ju meenutada, mida kõike olen jõudnud teha. Kuigi ma hetkel ikka endiselt tellimusi ei võta, siis võibolla kui kõik hästi läheb, olen taas juunikuus sellel lainel. Aga eks aeg näitab.

Üks karp, mis sai tehtud kingituseks naabritüdrukule. Tüdruk saab juba 2 aastaseks. Seega on pilt ka juba rohkem kui aasta tagasi tehtud.

1-DSC_0081

Täditütrele sai rohkem kui aasta tagasi sünnipäevaks kingitud ehtelaegas. Ja lisaks siis ammu lubatud traadiväänamine ühe poolvääriskivi ümber, et teha sellele riputamisvõimalus.

1-DSC_0090

1-DSC_0099-001

Siis emale kinkisin sünnipäevaks taskurätikute karbi, mille ta kööki pani ja mis sinna ideaalselt sobib, kuigi esialgne mõte seostus mul teise ruumiga😀.

1-DSC_0860

Ja kingituseks sai tehtud veel mõningaid karpe. Sünnipäevadeks

1-DSC_0481

1-20150901_180301

Töökaaslastele titepeol beebiasjade mälestuslaekad

1-20150908_104027

1-20150908_104052

1-20150908_104104

Ja lõpetuseks näitan midagi rahvuslikus stiilis. Nimelt  käisime eelmise aasta juulikuus Slovakkias festivalil-konkursil kammerkoor SoLeMiJo-ga. Kuna mina olin korraldasin meie minekut, siis tegin meie sealpoolsele võõrustajale ühe väikese kingituse- karp ja külmkapimagnet. Et siis tulemus selline. Pildistamiseks aega ei olnud, kuna kõik sai tehtud veel nii viimasel minutil, et pildi tegin Bratislava tänaval pingil🙂.

1-DSC_0075

1-DSC_0077

1-DSC_0074

Et siis üks meenutus karpide vallast😉 Kohtumiseni!

 

2 kommentaari (+add yours?)

  1. Malle
    Jan 25, 2016 @ 18:13:15

    Nii palju ilusaid karpe! Eriti meeldib mulle salvrätikarp, pidin ka jõuluks tegema, aga ei jõudnud.
    Ilmuta ennast ikka tihedamini!🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

