Külalisteraamat


Uskumatu, et selle külalisteraamatu köitmisest ja lasteaia avamisest on möödas juba rohkem kui aasta. Tööd on olnud meeletult. Selle võrra olen ka vähem teinud käsitööd, kuid see aasta on olnud esimene, kus ma koju tööd kaasa võtnud ei ole. Või õigemini siiski paaril korral olen, aga kotist välja mitte. Ja paaril korral sai ka haige lapse kõrvalt kodustes tingimustes tööd tehtud. Ühesõnaga olen uhke selle üle, et töö on tööl ja kodus saan aega pere, majapidamise, aia ja käsitöö jaoks, olgugi, et vahel olen peale tööpäeva nii väsinud, et ei suuda midagi teha. Samas on päevi, kus energiat on jääb ülegi🙂

Siin siis külalisteraamat, mis sai vallmis tehtud 2013. aasta augusti kuuks.

DSC_0365

Lisa kommentaar

