Beebialbumid


Täna näitan ma teile kahte beebialbumit, mis juba ammu valminud.

Esimene album telliti pisitütre piltide jaoks. Kuna esimese lapse albumi tegin samuti mina ja see väga meeldis tellijale, valmis teine album teisele lapsele. Sellel korral olid juhisteks liblikad, lilla, roosa toon ja foto.

DSC_0519

Ja teine album poisile. Kindlaks sooviks oli saada nime, sünniaega ja sisse ühe tõeliselt kauni laulu sõnad. Kusjuures see laul on üks minu lemmikutest ja artist Alen Veziko on lihtsalt super. Soovitan kõigil tema kontserdil käia, sest tema lood, muusika ja sõnad on lihtsalt võrratud. Minu jaoks on tegu ühe väga andeka Eesti muusikuga. Olen käinud juba tema neljal kontserdil ja lähen kindlasti veel😉

DSC_0815

 

Lisa kommentaar

