Õnnitluskaardid töökaaslastele


Minu uus töökoht on toonud mulle palju uusi ja põnevaid väljakutseid, tutvusi. See üks aasta ja üks kuu on läinud kui lennates. Ka käsitööle on jäänud selle võrra vähem aega, kuid ma naudin täielikult seda, mida ma teen. Alates eelmise aasta suve  keskpaigast olen teinud palju kaarte, mida teile veel näidanud ei ole. Need õnnitluskaardid on olnud töökaslastele, ja kuna ma töötan Laululinnu lasteaias, siis sellest tulenevalt on kõikidelt kaartidelt võimalik leida vähemalt üks lind😉

DSC_0216

DSC_0483

DSC_0508

DSC_0511

DSC_0592

DSC_0652

DSC_0766

DSC_0794

DSC_0796

DSC_0864

DSC_1027

DSC_1030

DSC_0661

Lisa kommentaar

