Ühepoolsed pulmakutsed pitsiga


Näitan teile taas kutseid, mis ammu valminud. Vististi kunagi kevade lõpul. Olen seda varemgi maininud, et mina teiste töid üks ühele maha ei kopeeri ja kui mulle antakse ette kindel pilt ja soov, siis üritan sellest saada inspiratsiooni, kuid välja tuleb siiski midagi oma. Nii andiski see armas paar mull ette ühe välismaisest blogist kutse, kuid see, mis valmis sai on hoopis midagi muud. Mulle endale need kutsed väga meeldisid, kuid kahjuks pildidle ma neid selles ilus püüda ei osanud. Kutsseid sooviti ühepoolseid, pitsi, paela ja lipsukesega. Kasutasin metallikläikelist valget ning pruuni ja tulemus oli vägagi luksuslik.

DSC_0349

DSC_0492

Lisa kommentaar

