Jaapani köites albumid


Näitan täna kahte albumit, mis ammu juba valminud. Rõõm on see, kui endised kliendid on minu tööga rahul ja leiavad tee taas minuni. Eriti teeb rõõmu kui klient on näinud tohutut vaeva internetis minu kontakte otsides, sest vahepeal on ununenud, kus minu töid varem nägi ja tellis. Siin siis kaks albumit üks rohelistes toonides roosidega ja teine lillas toonis. Kusjuures kui soovitakse albumit mõne varasema albumi sarnaselt, siis võite kindlad olla, et 100% täpselt ühesugust albumit ma ei tee. Alati leian midag uut või inspireerib mind eelmine tehtud töö mõne teise nurga alt. Nii ei näe ka lilla albu  välja selline, kui see, mis samale kliendile kunagi tehtud sai. Ainuke kindel asi, mis kordub on see, et kasutasime nime, vanust, lillat tooni ja pärleid, mis oli kliendi kindel soov. Ülejäänu on minu lahendus tööle.

DSC_0651

 

DSC_0631

Lisa kommentaar

