Incy Wincy Designs- Back to School


Imeilusat kooliaasta algust neile, kes veel täna kooli lähevad ja ka neile, kellel laupäeval juba koolitee algas. Kõik, kõik on uus septembri kuus. Nii on see ka minul, sest tööl olen nüüdsest juhtival positsioonil ning uus väljakutse ootab mind ka Incy Wincy Designs tiimis. Nimelt palus Chris mul ühineda Incy Wincy Designs disainerite meeskonnaga. Loomulikult oli see mulle ja minu tööle suureks tunnustuseks ning ma võtsin väljakutse vastu. Täna näitangi teile minu esimest tööd selle meeskonna liikmena ja teemaks on siis tagasi kooli. Meie sponsoriks sellel korral on Digital Delights, kes andis meile kasutada nende poolt loodud digitemplit. Mina tegin  molbert-kaardi, millele lisasin 2 pliiatsit ja värvi ise sildikese.

Have a wonderful school year to everyone who started school today or 1 of September here in Estonia. Everything is new in September like we say in Estonia. So I say today the same because I got promoted to one of the leaders at work. And today starts another challenge for me in Incy Wincy Designs. Chris invited me to be one of the DT and that was really good approval for my craft. So I took the chance and joined with the Incy Wincy Designs team. Today I will show you my first work I made for that. It´s Back to School theme and I made an easel card. I added 2 pencils and color me tag. Our sponsor is Digital Delights and we were happy to use one of their digis.

 

1 kommentaar (+add yours?)

  1. Malle
    Sep 04, 2012 @ 18:45:10

    Väga ilus kaart! Ja õnne ning edu uutel ametikohadel – nii tööl kui scrapbookingu maailmas!🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

