ATC vahetus


Juba mõnda aega tagasi leidsin oma postkastist midagi, mida ma põnevusega ootasin. Nimelt vahetasin oma ATC kaarte ja neid, mis mulle teel olid, neid ma ootasingi. Tegelikult olen nüüdseks kõik kätte saanud ja paar päeva tagasi jõudiski minuni viimane teel olnud ATC. Kuna aga viimased kaks on veel pildistamata, siis näitan esialgu kahte esimest, mis saabusid😉

For quite a while ago I found from my mailbox something interesting that I had been waiting. Actually I waited my ATC swap cards and for now I have got them all. Last one I got two days ago but I haven´t got time to take a photo yet. So I will show the two first one I got😉 The first one is from DawnIt was so cool ATC abd I love it. There were a sweet little note card and some flowers. Thank you so much for that Julie!!!

Esimene ATC saabus Uus-Meremaalt Dawn´ilt. See oli nii lahe kaart ja kaasas oli ka armas pisike kaart väikese teadande ja boonusega😉  Suur suur aitäh Dawn´ile. Siin siis väike pilt .

 

Teine ATC jõudis minuni Belgiast  Julie käest ja see on vahva ATC tähtkujust, milles ka mina sündinud olen😉 Ja eriti meeldis mulle, et oli tehtud ka aitäh ATC, mis oli jällegi vahvas tehnikas ja just minule sobilik😀 ja loomulikult oli ümbrikus ka üks armas kingitus. Suur aitäh Julie!!!

The next one came from Belgium and I got from Julie so fun ATC. It´s Geminis ATC and I have born in this constellation. I was really surprised to get the second ATC as well and it was gorgeous Thank You ATC. and there were also some lovely bonus stuff. So thank you so much Julie!!!

Lisa kommentaar

