Vanad kevadised tegemised


Kevadel sai valmistatud kammerkoor SoLeMiJo  juubelikontserdiks ja mina tegin heategevuslikus korras siis kutsed eelmistele dirigentidele. Kooril vanust juba nüüd siis 11 aastat ja mina olen seal  laulnud juba 7 aastat. Ise ka ei suuda seda uskuda😀

Ja mai algul sai käidud Ülenurme käsitööseltsis Tartu kandi isetegijate kokkusaamisel ning valmistasin endale oma isiklikud esimesed pastlad, mis on täpselt minu jalakuju järgi tehtud ja sobivd ainult mulle😀 Nüüd on hea esinemistel ikka rahvuslikud jalanõud ka jalga panna😀 Pildil neil küll veel päris õiget vormi ei ole, kuna vajuvad veel laiali, aga kõik paraneb koos kandmisega😉

Viki käis kevadel jääle Tartus õpituba tegemas ja mina tegin talle kingituseks kõrvarõngad polümeersavist ja paeltikandi tehnikaga😉

Lisa kommentaar

