Candy! Üllatusloos! КОНФЕТКА!


Kuna ma tähistasin eile oma sünnipäeva, siis mõtlesin teha ühe üllatusloosi oma blogis ka ja kingin ühele õnnelikule  väikese kingituse. Auhinnaks siis First edition paper paberid sarjast Love Letters (16 tk.)  ja Kate Knight paber Spring fling (6 tk.)! ning Papermania glitterliimid 3 tk. Kui soovid loosis osaleda, siis lisa oma blogisse blogipostitus või  küljele pilt auhinnast. Seejärel lisa end loosimisele mr. Linky abil. Loosimise teen oma puhukuse esimesel päeval 23. juunil😉

I had a birthday yesterday and I thought that I would like to give some candy to someone lucky person. In my candy there is First edition papers Love Letters (16) and Kate Knight paper Spring fling (6) and also Papermania glitter glue trio. So if you would like to win this you should make a post to your blog or add my candy picture to your sidebar. Then leave your enter with mr. Linky.  The winner will be chosen on June of 23 when starts my holiday😉


12 kommentaari (+add yours?)

  1. Merle
    May 24, 2012 @ 10:31:58

    Tere Kaia! Palju õnne sulle eilse sünnipäevapuhul!

    Vasta

  2. Angela
    May 24, 2012 @ 10:46:20

    Palju – palju õnne tagantjärgi🙂 Üritasin loosimisel osaleda aga arvuti tundmine ei ole minu kõige parem külg ja seega ei tea kas läks kõik nii nagu peab et loosimises osaleda🙂

    Vasta

  3. Lelet
    May 24, 2012 @ 11:01:28

    Palju õnne Sulle eilse sünnipäeva puhul!

    Vasta

  4. Eva
    May 24, 2012 @ 19:11:40

    Palju õnne

    Vasta

  5. Hanna-Liina
    May 24, 2012 @ 21:36:00

    Palju palju õnne!

    Vasta

  6. Ly
    Jun 03, 2012 @ 18:08:09

    Hilinenud õnnesoov, kõige rohkem õnne toob. Nii et Palju Õnne!

    Vasta

  7. luiza
    Jun 09, 2012 @ 22:21:55

    ma olen hilinenenud sinule 6nne soovida aga ikkagi soovin sule palju 6nne ja r66mu .Ma ei saandki varem teile soovida sest alles avastasin selle lk minu jaoks see v2ga p6nev ja fantastiline lehekylg .Minu arust oleks 6ige kinkida sellele kes loosimise………..Sellel kes t6esti seda tahab .Kes oleks siit nimekirjast saada ja v2ga tahaks saada see oleks ypris p6nev teada .
    Mina tahaks.Sest ma saaks 24.06 juunil kinkida jaanip2eval oma BFF .Kellel on sellel sammal p2eval synna .Oleks tore kui mina saaks seda v6i ka muu inimne .Ja kas see on juba vlja loositut ka we ?Paluk v2ga seda mul oleks seda t6sisselt vaja kui aga see on

    Vasta

    • kaiahobid
      Jun 10, 2012 @ 09:34:12

      Loosimisel osalemiseks, tuleb lisada end nimekirja ja seda saab teha vajutades sellele konna näoga mr. Linky kastile. Ja seejärel add you link jne.
      Võitja tuleb täiesti juhuslik ja selleks kasutan random.org abi. Ning üldjuhul see, kes võitja on sellele seda ka väga vaja oli😉 Õnne Loosimisel!

      Vasta

  8. janikaa
    Jun 12, 2012 @ 18:34:09

    Palju, palju õnne tagantjärgi !! Sooviks ka väga loosist osa võtta ja lisasin end nimekirja, aga ei oska pilti enda blogisse panna kahjuks😦

    Vasta

  9. Tiiu
    Jun 17, 2012 @ 17:40:30

    Sünnipäevaks õnne soovida on juba vist liiga hilja:) Aga eluks eneseks võib ikka õnne soovida! Ja Sinu toredas loosis sooviksin ka osaleda:)

    Vasta

Lisa kommentaar

