Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #20


Taas on käimas uus väljakutse ja sellel korral juba numbriga 20. Meil on ka sponsoriks uus väike pood Kriibus-Kraabus ja nemad on sel korral auhinnaks pannud 10€ kinkekaardi. Sellel korral on teemaks sketš.

 

Mina tegin oma kaardi algsest ideest hoopis teistsuguse. Seda seetõttu, et kuna ma katsetasin teise paberi peal Glimmer misti ühte varjanti, mis ei õnnestunud ja teist samalahedat paberit, mul hetkel võtta ei olnud, tegin hoopiski kaardi. Kaardil kasutasin paberit HobbyPlaceist tellitud ühest uuest paberikomplektist Prima Marketing “Madeline” . Templite üle, mis kasutasin on mul ka ülimalt hea meel, sest need sain ma auhinnaks Sparkle N Sprinkle blogist. Tegin kaasa seal ühes blogihüppes ja mina olin üks auhinna võitjatest ning sain mõne templikomplekti hulgast valida endale ühe. Nii ma ka tegin.  Kuid kättesaamisega oli probleeme, sest tuli välja, et nad ei saa saata Eestisse, kuna sellist riiki ei tule välja😀 Naljakas eks ole😉 Õnneks sain kasutada sugulaste abi ja pakk saadeti neile ning nüüd kui nende tütar Eestisse tagasi tuli, tõi mulle paki ära😀 Nii hea meel oli ja eriti vahva oli see, et kaasa oli pandud ka mõned näidised kummitemplitest, flockingu, glitteri ja embossingu pulbrist. Ja nende kõigi eripära on see, et neil on sätendus juures😉 Nii ma ka kaardil ühte embossingupulbrit kasutasin😉

Ja kingitusest ka pilt😉

Lisa kommentaar

