My first ATC


Ammu oli plaanis teha oma esimesed ATC´d. Lõpuks see ka õnnestus ja tegelikult juba veebruarikuu alguses. Aga nüüd ka siis siin avalikult üleval. ATC on siis Artist Trading Card (tõlkes artisti vahetus kaart), millel on kindlad mõõtmed ja neid siis vahetatakse omavahel. Minu esimene kogu kannab nime Garden of Dreams ehk siis unistuste aed ja kaarte valmis 6 tk. Teisel poolel kasutasin ATC tasuta freebiet, mille sain Free Vinatge Digital Stamp blogist. Kui sa soovid ühte ATC´d saada oma kogusse, siis kirjuta mulle kaia.scrapbook@gmail.com.

Long time ago I wanted to make my first ATC but I didn´t do it. So finally no I can show my first collection of ATC. I made it in beginning of February and it´s called Garden of Dreams. There are 6 ATC cards and if you would like to have one, please email me kaia. scrapbook@gmail.com. I used ATC freebie from Free Vintage Digital Stamp blog. The paper name I don´t know. I used stamp, distress ink, ribbon, flowers and copic sketch markers.

ATC: Garden of Dreams

1. Susa (Pärnu, Estonia)

2. Tatiku (Tallinn, Estonia)

3. Malle alias Silpsolps (Põlva, Estonia)

4. Dawn (New Zealand)

5. Rukodelka-Lu (Sankt-Peterburg, Russia)

6. Julie (Belgium)

1. Susa, Pärnu Estonia

2. Tatiku (Tallinn, Estonia)

3.  Silpsolps, Põlva Estonia

4. Dawn (New Zealand)

5. Rukodelka-Lu (Russia)

6. Julie (Belgium)

4 kommentaari (+add yours?)

  1. Silpsolps
    Mar 18, 2012 @ 23:01:35

    Need on lihtsalt nii ilusad ja ma olen üliõnnelik, et üks neist on minu! Kui mina ka endale kunagi ATC-d teen, siis kingin esimese sulle!🙂

    Vasta

  2. tatikudesing
    Mar 29, 2012 @ 10:47:02

    Tere Kaia, mulle meeldis ka teine kaart (#2) – vahetame :o)

    Vasta

  3. Rukodelka Lu
    Jul 03, 2012 @ 08:32:30

    may i get #5? Write me to my mail blm88@mail.ru

    Vasta

Lisa kommentaar

