Vahel võtan aega ka endale


Selle meeletu kiire aja sees, olen nüüd kaks nädalat järjest võtnud aega ka endale ja käinud kahel pühapäeval pool päeva õppimas midagi uut ja huvitavat. Täna rõõmustas mind Viki, kes jälle Tartu sattus õpituba tegema ja õpetas Tartu isetegijatele karbikese tegemist. Mina tegin siis karbi CD plaatidele fotodega. Et oleks lihtne ja mugav üles leida teisi faile, sest plaate on juba meeletult ja kahjuks on veel rohkem ilmutamata pilte. Karbi lisasin ka selle nädala Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale väljakutse 14 näidistööks. Algselt tegin ühte teist tööd, mis ei tahtnud kuidagi õnnestuda ja õpitoast koju jõudes lisasin karbile paar elementi ja töö oli see, mida vajasingi. Nii see, siis sellel nädalal ka teises blogis üleval😉

Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #14
   Retsept: 3 paberit, pilt (temple, digitempel vms.), pael, pärl

Eelmisel nädalavahetusel õppisin Karnaaksi käe all fimo paeltikandi prossi tegema. Ülivahva oli ja see meeldis mulle meeletult, et kui ma mahti saan, siis teen ka neid lähiajal🙂

Ja enne jõule sai Viki õpitas õpitud ka Belgia peidetud pistet, mida ma siin blogis veel näidanud ei ole🙂 Tegin märkmiku.

Lisa kommentaar

