Valge heegeldatud müts lapsele


Otsustasin kaasa lüüa isetegija.net aastaprojektis TK värvispekter. Ma ei tea hetkel, kas mul on jõudu lõpuni vastu pidada, kuna töid ja tegemisi on nii palju, kuid esimene töö on valmis. Mõtlesin pikalt ja nuputasin, et mida küll teha ja millest. Mõtlesin, et kooks midagi. Lõpuks otsustasin mütsi teha ja seda tänu lõngale. Oli mul 1 tokk kapis seismas juba ammusest ajast, millega ei osanud midagi peale hakata. Nüüd sai see tokk kasutatud ja ma olen ülimalt rahul, sest see kukkus nii hästi välja. Vähemalt kui arvestada minu heegeldamis ja kudumis taset, mis on ikka endiselt veel suhteliselt algtasemel . All on kootud rispkoes ja edasi heegeldatud. Mütsi mustri ja tegumoe sain ühelt oma lapse mütsilt, mis lapsele jõuludeks Taanist saadeti, kuid kahjuks väike oli . Nüüd aga sai natuke suurem tehtud, kuid ka see ei mahu päha ja tuleb veel üks teha🙂. Mütsil on lisaks suurele tutile veel kaks pisikest pallitutikest  ja kui keegi soovib seda mütsi endale, võib mulle meili teel märku anda😉

Lisa kommentaar

