Kaks kaarti beebipoisi sünni puhul


Vaja oli teha kiirelt üks kaart beebipoisi sünni puhul. Kui esimene kaart valmis sai, siis abikaasa arvas, et tee veel üks. Tegin siis teise ka, mis ka kasutusse läks🙂 Kaardid esitan Simon Says Challenge blogisse teemaga kõik sobib ja Crazy 4 Challenges väljakustele C4C120

I had to made one card for the babyboy. When I finished the first one my husband asked me to do another one. So I made and the secondone we used🙂 I will enter my cards to Simon Says Challenge- Anithing Goes and Crazy 4 Challenges C4C120- A child’s birthday card.

1 kommentaar (+add yours?)

  1. debby4000
    Jan 31, 2012 @ 10:02:19

    Love your gorgeous cards, beautiful colours and image.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    Vasta

Lisa kommentaar

