Vintage stiilis kaart


Tere taas. Sellel nädalal on mul tõeline kooli nädal üle pika aja. See tähendab tegelikult seda, et mulle sattus 2 koolitust just ühele nädalale🙂 Seetõttu on kaartide tegemiseks väga vähe aega, kuid ma siiski ei suutnud vastu panna väljakutsele, kui nägin seda Shabby Tea Room´is: nädal #96- ´Vintage buduaar´ , lisaks sellele on ka Incy Wincy Designs Challenge blogis väljakutse #128 `Vintage´, seetõttu ma mõlemad tööd ka esitan mõlemas väljakustes. Leidsin  ühe vahva blogi: Free Vintage Digital Stamps, kust saab Vintage stiilis freebisied. No lihtsalt super. Kui ma alati olen natukene kartnud seda stiili ja ei ole julenud katsetada, siis see töö kohe kutsus proovima ja oli tõeliselt vahva🙂 . 

Hello. This week I have got a big school week. Actually just my two course where in the same week. So I don´thave much time for cardmaking. But I couldn´t resist when I saw the Shabby Tea Room Week #96 challenge ´Vinateg Boudoir´. And in Incy Wincy Challenge #128  is `Vintage´so I decided to participate in both of them. The digistamps I used, I found from really cool blog Free Vintage Digital Stamps where I got these amazing images. I have afraid Vinateg style and I havn´t got much courage to try but I had to try this when I saw it and it was so fun🙂

8 kommentaari (+add yours?)

  1. janika
    Jan 13, 2012 @ 09:37:34

    Väga lahe kaart. Eriti mõnusad värvitoonid. Ja ma ise kah just eile avastasin Free Vintage Digital Stamps lehe ja sattusin vaimustusse🙂

    Vasta

  2. Melissa Bove
    Jan 13, 2012 @ 22:41:23

    Gorgeous card! Wow! I love those fantastic vintage images!!

    Thank you very much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

    Hugs…
    Melissa

    Vasta

  3. MICKEY DELVALLE
    Jan 14, 2012 @ 07:40:50

    absolutely beautiful….Love the details and the pretty flowers..

    mickey

    Vasta

  4. kaiahobid
    Jan 15, 2012 @ 19:09:32

    It´s so sweet of you. Thank you, Ladies!

    Vasta

  5. Maris
    Jan 16, 2012 @ 18:44:03

    Super ilus vintage kaart ja suured tänud, et jagasid seda lehte, ma olen nii otsinud selles stiilis pilte🙂

    Vasta

  6. Stampindamour
    Jan 21, 2012 @ 20:02:06

    Your card looks fantastic with those vintage images! I will post it on FVDS Facebook! Very pretty details too! xo

    -pamela🙂

    Vasta

  7. kaiahobid
    Jan 21, 2012 @ 22:09:15

    Thank You Pamela😀

    Vasta

Lisa kommentaar

