Pulmakutsed/ – kaardid


Mulle esitas tellimuse üks meesetrahvas, kes soovis naisele ilusat kaarti pulma-aastapäevaks, kuna abikaasa kogus tal pulmakaarte. Lisas veel juurde, millised kaardid talle minu tehtutest meeldisid ja selle järgi tegin sellised nagu soovis ja et oleks valikut, siis paar varjanti ka juurde, mis oleks ka suurepärased pulmakutse varjandid.  Minu kõige suurem üllatus oli see, kui Tartus kohtusime, ostis ta kõik sel hetkel mul kaasa olnud pulmakaardid ära.  Super vahva üllatus ja mis kõige vahvam- imearmas kingitus oma abikaasale.  Mõni mees kohe oskab olla nii romantiline🙂

2 kommentaari (+add yours?)

  1. janika
    Dec 12, 2011 @ 09:56:11

    Tõesti imearmas kingitus ja üldse ei imesta, et see härra kõik need kaardid ära ostis. Ise oleks seda sama teinud. Väga ilusad ja stiilsed tööd.

    Vasta

  2. handmadebymerit
    Dec 12, 2011 @ 12:17:20

    Ma ka üldse ei imesta😀 Väga kaunid!

    Vasta

Lisa kommentaar

