Uued uudised ehk coptic bindingu õpituba 27.okt. kell 18.00


Nii olin vahepeal täitsa levist väljas. Ja mitte, et ma seda ise oleksin tahtnud, kui minu arvuti otsustas teha puhkuse. See arvutivõõrutus ei ole üldse lihtne asi, aga kui teda ei ole, siis lepid ikka küll olukorraga ja üritad kuidagi hakkama saada😀 Hoolimata minu arvuti puhkusest, minul veel puhkust ei ole ja seetõttu saan mahti ka teha ühe õpitoa.

Coptic binding´u õpituba toimuba 27.okt. kell 18.00 Tartus Pulloveri poes (Kitsas tänaval) Kui ma sealt eelmisel nädalal läbi jooksin, siis selgus, et huvilis pidi olema palju ja kohtadega võib olla isegi see lugu, et kohad on täis, kui just keegi tulemata ei jäta või viimasel minutil ei loobu. Aga kui tõesti huvilis palju ja soovijaid veel, siis ehk jõuan ühe õpitoa veel teha enne aasta lõppu.

Aga lisaks sellele tulemas novembris ka kaks Scrapbookingu õpituba, millest varsti siin märku ka annan😉

 

Lisa kommentaar

