Minu blogi 1. sünnipäev :D


Uskumatu, aga eile oli minu blogil esimene sünnipäev. See aasta on ikka väga kiirelt möödunud ja selle ajaga olen jõudnud palju teha ja areneda😀 Kokku on blogis 332 postitust, 58 rubriiki, 47 silti ja 341 kommentaari😀 Minu kõige esimene postitus sõnas ja mõned näited piltide näol, mis on tehtud enne ja nüüd:

Kaardid aasta aega tagasi, mis on tehtud enne kui ma avastasin ja hakkasin uurima, mis on scrapbooking.

Mõned esimesed albumid, märkmikud

Minu esimesed iseseisvad katsetused scrapbookingu vallas

Minu esimesed Scrapbooingu õpitoas tehtud tööd Kristiina juhendamisel

Ja pärast õpituba

Minu lemmikud selle aasta jooksul, mis näitab j iseloomustab seda, mis mulle praegu meeldib ja mida teen

(pildid algavad detsembri kuust 2010 ja lõppevad augusti kuuga 2011)

 

Ühesõnaga areng on olnud märgatav vähemalt minu enda jaoks. Ehetest  ja muudest tegemistest ma ülevaadet andma ei hakka, kuna see läheks liiga pikaks. Aga minu suurimad tänusõnad lähevad Kristiinale, kes on mind alati aidanud ja infot jaganud, kui mul seda vaja on olnud🙂 Ja loomulikult ka Tartu kandi isetegijatele tänud mõnusate pühapäevade ja suurepäraste õpetuste eest. Ning loomulikult tänusõnad ka vahvale Ülenurme käsitööseltskonnale  õpetuste ja tegusate kolmapäevade eest.  Suur, suur tänu ka kõikidele blogi külastajatele, sest ilma Teieta ma seda siin ei teeks😉 Viimasel ajal olen küll väga vähe saanud blogida tänu oma uutele kohustustele ja kohanemisele tööl, kuid loodan, et see muutub ja saan ikka siin oma tegemisi näidata. Loomulikult ootan alati rõõmuga Teie poolset tagasisidet kallid blogi külalised ja selle postituse lõpetuseks sooviksin ka leida Teie kommentaare, mis olete siit leidnud ja mida sooviksite veel rohkem leida😉

Nii ja kes suutis selle kõik siin üle vaadata ja läbi lugeda, siis loomulikult ka kohustuslikus korras blogi sünnipäevakingitus😉 Selle siis loosin kõikide kommentaari jätnute vahel 1.oktoobril. 2011.a. ;) Ja auhinnaks sellel korral 1 paar kõrvarõngaid, mille saab valida nende kahe pildi hulgast :

 

 

7 kommentaari (+add yours?)

  1. august
    Sep 23, 2011 @ 00:20:02

    õnne-õnne-õnne🙂 et blogi kasvaks velgi ilusamaks ja tugevamaks!:)

    Vasta

  2. Riina
    Sep 23, 2011 @ 10:07:48

    Õnnitlen blogi sünnal:)
    Käin ikka siin piilumas (sinu blogi on mul netibrauseris ka lemmikute all, et kiirelt leiaks;)), mida uut oled meisterdanud – eriti sümpatiseerivad igasugu albumid ja mis seal salata, olen ka ise mitmete sinu tööde õnnelik omanik:)

    Vasta

  3. Eva
    Sep 23, 2011 @ 19:11:07

    Palju õnne ja soovin teile palju õnnelikke aastaid

    Vasta

  4. Marianne
    Sep 23, 2011 @ 19:55:20

    Südamlikud õnnesoovid!Jõudu,jaksu edaspidiseks!
    Jätkugu seda särtsu,lahkust,avatust,ilumeelt,sõbrasoojust veel pikkadeks aastateks!Aitäh!

    Vasta

  5. Riina T.
    Sep 24, 2011 @ 13:00:34

    Teil on väga lahe blogi ja meeletult kaunid asjad.
    Ka mul on see kiirvaliku alla pandud, et näha mida toredat olete jälle valmistanud . Jõudu ja jaksu edaspidisekski!

    Vasta

  6. handmadebymerit
    Sep 24, 2011 @ 20:48:28

    Väga lahe kokkuvõte! Lahe vaadata niimoodi inimese ideede arengut! Ülitubli oled! Palju, palju ÕNNE!

    Vasta

  7. Anne-Lii
    Sep 27, 2011 @ 09:54:51

    Õnne!
    Käin ka Teie blogi vaatamas. Kaardid ja albumid on aina ilusamaks läinud. Ootan põnevusega blogi järgnevaid aastaid. Jõudu edaspidiseks!

    Vasta

Lisa kommentaar

