Liblikatega roosa türukuteõhtu album


Viimased kaks nädalat on olnud meeletult kiire aeg. Tellimustööd, lapse lasteaeda harjutamine ja minu tööle sisseelamine on võtnud päris palju energiat ja seetõttu on tellimustööde tegemine võtnud ka tavapärasest rohkem aega. Mitte ei taha, et töö on lihtsalt tehtud, vaid ikka süda ja hing ka sisse pandud ja seetõttu ei tegele just kõik päevad käsitööga. Ja blogisse postitamiseks pole tegelikult üldse aega jäänud, kuigi üritasin vahepeal. Nüüd üritan jällegi mõned oma tehtud tööd blogisse panna ja pildiülevaade anda😉

Täpselt aasta tagasi, kui ma esimese tüdrukuteõhtu albumi sõbrannale tegin, ei osanud arvatagi, et sellised albumid nii populaarseks saavad😀 Nüüd aga olen sellel aastal teinud juba kolm albumit ning lisaks on teisedki albumimeistrid neid sellel aastal meisterdanud😀 .  Siin ongi viimasena valminud album😉 Sooviti roosat ja liblikatega ning lisaks nimi.

Ja meeldetuletuseks ka minu esimene tüdrukuteõhtu album sõbrannale. Et siis on väga täpselt näha, millises suuna ma aastaga liikunud olen😀 Loodan, et ikka paremaks😉

Lisa kommentaar

