Pulmadeks õnnitluskaardid


Telliti minult Juuli kuus üks õnnitluskaart pulmadeks, mis sobiks kinkida meesterahval. Tegin päris mitu valikut oma uute paberitega, mis ma Tallinnast Juuni kuus ostsin. Tegu siis Wild Rose Studio Wedding Bells paberitega. Tegelikult sobiksid esimesed varjandid ka väga hästi kutseteks, paraku siis ainult teise paberiga, sest neid pabereid poes rohkem müügil sel hetkel ei olnud. Esimene meeldis mulle endale kõige rohkem ja arvasin, et see sobiks väga hästi. Üllatus oli suur, kui see valituks osutuski😀

Viimasel kaardil olen kasutanud ühte pulmateemalist templit. Mul juba mai algusest keerles peas idee teha embossinguga kutseid ja otsisin sobivaid templeid, lõpuks kui ma need leidsin, siis oli Kristiinal juba selles stiilis kutse välja tulnud ja ei tahtnud olla idee varastajaks. Samas ühe näidise ma siiski oplen teinud, aga seda ei ole siin näidanud. Ma veel mõtlen nende varjantide peale, ja vaatan, kas teen selliseid kutseid näidiseks või mõtlen midagi muud välja.

Lisa kommentaar

