Tuvidega pulmakutsete näidised


Sain ühe kiire tellimuse pulmakutsetele, mis pidid olema keskelt avanevad, lipsu, tuvide ja tekstiga pulmakutse. Tegin mõned näidised, kuid ei näita mitte kõiki siin. Paar tükki jätsin välja, sest üks nendest tahab uuesti tegemist ja teine meeldis mulle lihtsalt lipsu ja tekstiga rohkem🙂 Üks nendest kaartidest sai valituks, kuid väikeste muudatustega tausta värvi ja pisidetailide osas😉 See tellimus oli minule mõnes mõttes südamelähedane ja tahtsin väga, et kutse tuleks pruutpaarile sobiv, kuna ka minu enda kutsetel olid tuvid ja see õige varjandi saamine võttis päris pikalt aega. Paraku olid küll minu kutsed trükitud, kuna sel hetkel ma veel selliseid kaarte ei teinud, kuid nüüd kolm aastat hiljem, teeksin kõhklemata ise endale pulmakutsed🙂 Minu enda lemmikuks just see teine varjant😀

Homme aga juba näitan, millised kutsed valmis said😉

Lisa kommentaar

