Pulmalipp


Kui minult telliti pulmakutsed pruuni lipsuga, siis uuriti, kas teeksin ka pulmalipu, mida pulmas külalised varstada saaksid😉 . Ei olnud varem seda teinud, aga mul oli olemas idee, mida tahtsin oma pulma teha. Paraku sai aeg otsa ja seda ma teha ei jõudnud, kuid nüüd oli minu idee pruutpaarile vastuvõetav ning tegin oma idee teostuseks. Tegu siis siidimaaliga. Kui taustatooni hakkasime arutama, siis selgus, et sujuvalt on neil ka väljakujunenud pulmavärvitoon, milleks nagu arvata võite oli pruun🙂 . Nii sai ka pulmalipp tehtud kuldsete ja pruunide toonidega. Igaks juhuks lisasin  pulmakorraldaja Kristeli soovitusel paelad, et vajadusel saaks lippu ka heisata. Lipp sai valmis, kuigi ausalt öeldes jääksin ma ikka kutsete ja kaartide tegemise juurde, sest seda maalimisoskust mul ikka väga palju ei ole😀 Siiski loodan, et lipp meeldis nii pruutpaarile kui ka külalistele🙂

 

 

4 kommentaari (+add yours?)

  1. august
    Jul 03, 2011 @ 17:27:10

    väga ilus lipp, tubli töö!

    Vasta

  2. viki
    Jul 12, 2011 @ 14:24:56

    see on ju niii ilus lipp😀

    Vasta

Lisa kommentaar

