Pulmaküünal


Eelmise postituse juurde käib ka see järgmine tegemine. Nimelt uuriti mõnda aega tagasi minu käest, et kas ka teen pulmaküünalt. Minu kohene vastus oli, et neid ma ei ole teinud, ega ka ei tee, kuna ei oska. Andsin veel Viki kontakti, et tema teeb selliseid asju🙂 Paraku helistas pruut mulle esmaspäeval, et tee ikka ära, meil hädasti vaja. No mis mul muud üle jäi, sest pulmad olid juba ju reedel😀 . Jõudsin siis teisipäeval Tallinna reisilt tagasi ja kimasin kohe Tartu poodidesse küünla jaoks materjali ostma. Kuna neid tuvisid ja sõrmuseid olin näinud Pulloveri poes, siis sinna asusingi. Vunderis käisin küll ostmas lipu viimaseks viimistluseks tumepruunikontuuri tegemiseks materjali, kuid jäi silma ka kuldne vahaplaat, mis imehästi sobis valgete tuvude alla. See kohe võttis muret vähemaks, et kuidas tuvide alt küll värvima peab😀 Pruudi soov oli, et kasutaksin pruuni paela. Nii ma siis kolmapäeval kodus meistredasingi. Õnneks jõudsin kõigega juba lõunaks valmis ja siis oli muret kohe vähem😀 . Esialgu sai valmis küünlast valik kahe varjandi vahel, mille pildid saatsin pruudile, tema valis tagasihoidlikuma varjandi ja arvas, et äkkis saaks lisada ka südame ja võtme nagu kutsel. Paraku võti oma värvitooni poolest ei sobinud, kuid süda sai lisatud😉 Siin siis pilt küünlast:

Esimesed pildid, mis tegin:

 

 

2 kommentaari (+add yours?)

  1. viki
    Jul 12, 2011 @ 14:26:19

    Issand ega minagi ei oska ju küünlaid teha ja sellise etteteatamise peale poleks tal lootust ka olnud😉 Kuid see on nii armas, mul on juba nõrkus pruunide toonide vastu😀

    Vasta

    • kaiahobid
      Jul 13, 2011 @ 23:47:11

      No sinu küünlad on ikka väga ilusate maalingutega😉 Minul kahjuks seda oskust ei ole😛 Aga olgugi, et pabistasin kõvasti, võib vist lõpptulemusega tõesti rahule jääda. Kusjuures mina seda pruuni tooni isegi kardan, aga pärast tellimusi on hakkanud mullegi juba vaikselt meeldima😀

      Vasta

Lisa kommentaar

