Epoksüülvaigust kivikesed


Juhuste kokkulangemisel sain endale ühe paki kristallvaiku (kasutatakse ka nimetust epoksiidvaik ja epoksüülvaik). Seda ma paraku ei teagi, milline see õige nimetus siis on, aga sõnaraamatus oli kirjas epoksüül, nii et hetkel kasutan seda sõna😉 Kui aus olla, siis see asi oli väga põnev, aga paraku oli raskusi ka selle asjaga toimetamisel, kuna Eestis selle alast infot on vähe ja neid, kes seda kasutavad samuti. Nii ma siis sain abi Perla blogist ja tema blogis viidatud lehekülgedelt, viimases hädas ka Perlalt endalt😉 ja loomulikult julgustajad Aire ja Külli. Ja muidugi suurimad tänud Mairele, kes oma pakist loobus, et mina selle selgeks õpiksin😀. Samuti oli suureks abiks youtube, kus palju huvitavaid videosid ja õpetusi. Ega see algus nii kerge ei olnudki, kuna vormi ei olnud jka soovituse peale proovisin kommikarbi vormi ja jääkuubiku resti. Seda ma siiski teha ei soovita ja soovitaks kõigepealt vormid muretseda, sest esimene kogus läks mul suhteliselt nö. aia taha. Teine probleem on ka muude asjadega, mida Eestis paraku pole, nimelt oli õpetuses kirjas, et tuleb vorm määrida vaseliiniga, mis aga jättis kiviksetele vaod jms. mida ma siis üritasin maha lihvida, mis oli ka suur viga😀 Lõpuks andis Perla infot, et võiksin 3D lakiga need kivid üle lakkida ja see oli tõesti parem tulemus, kui see meeletu lihvimine. Igatahes on asi põnev ja nüüd kui ma jälle mahti saan, tegelen sellega jälle, kuna nüüd on mul ka lakk olemas😀 Kasutasin scrapbookingu paberi jääke ja auguraudasid ning enda tehtud marmoriseeritud paberit. Kivikestes on ka pisikesed mullikesed, aga see just seetõttu, et kohe alguses ei olnud mul kõiki vahendeid olemas, nüüd aga peaks järgmisel katsetusel asi loodetavasti parem välja tulema.

Esimesest partiist enam-vähem välja tulnud kivid.

Teisest pardiist enam-vähem välja tulnud kivikesed. Siin kasutasin ka esimest korda klaasivärvi Pebeo, mis peaks olema valge metallik läikega, aga paratamatult on täitsa kollakas mulje😦

Ja viimane kolmas kogus, mille teinud olen. Kusjuures neid kivikesi olen teinud vist nüüd veebruari algusest alates, aga see postitamine on oma aja võtnud just seetõttu, et ei olnud kivikestega üldse rahul ja mõtlesin isegi, et rohkem sellega ei tegele, et teen vaid oma koguse ära ja siis kõik. Samas viimane partii on juba tunduvalt parem, kui esimesed kaks ja see on ikka päris huvitav, et ma vist ikka natukene õpin veel seda asja😀.

Lisa kommentaar

