Minu esimesed õpitoad :D


Juhuste kokkulangemisel tegin sellel kuul lausa 2 õpituba. Esimene, mis oli plaanitud, toimus pühapäeval 3.aprillil Ülenurme käsitööseltsis Tartu kandi isetegijatele. Minu käest on ikka küsitud, et mida sina õpetada oskaksid ja nüüd ma siis tegin seda, mida ma hästi oskan. Teemaks oli munadepühad ja marmoriseerimisvärvid. Minu juhendatud õpitoas tegime marmoriseerimisvärviga plastikmune ja paberit. Paberist tegime kaarte. Ja et kaarti oleks ka neil võimalus teha, kel endal ideid väheks jääb, seletasin, kuidas saab abimehena kasutada sketši ja kuidas tekitada 3D effekti ning kuidas saab teha salvrätikust kaarte, mis viimasel ajal isetegija keskkonnas väga populaarsed on. Õpituba läks minu arust väga hästi, sest ise jäin rahule😀 Maire arvas selle peale, et võiksin ühe õpitoa veel teha ja nii ma õpetasin juba kolmapäeva õhtul jälle Ülenurmes, aga sellel korral käsitööseltsi omadele inimestele. Õppimas oli 3 täiskasvanut ja 1 laps, kusjuures 1 nendest oli pühapäevases õpitoas ka, mis oli eriti rõõmustav🙂

Kõigepealt näitan nüüd enda tehtud näidiseid:

Kaart, kus kasutatud internetist saadud 3D pilti. Pilt pärit Monica lehelt, kus veel palju teisigi 3D pilte

Kõige lihtsam varjant kleepsudega

Salvrätikust pildiga kaart

Ja munad, mis juba tehtud tegelikult eelnevatel aastatel🙂

Ja nüüd pilte pühapäevasest isetegijate õpitoast:

Ja pilte kolmapäevasest õpitoast:

Lisa kommentaar

