Elisele


Teate seda imeilusat lugu Für Elise? Mina kahjuks midagi nii ilusat ja meloodilist luua ei oska, kuid teen seda, mida oskan. Nii saigi tehtud Elise album, kuhu pisikese aastase tirtsu pilte emme lisada saab😉

Kaanele tehtud scrapbookingu stiilis kaardike Unscripted sketchi nr. 30 abil. Nimelt oli selle nädala väljakutse vaadata ja leida eelmise aasta sketchide hulgast endale lemmik ja seda kasutada. Mina siis leidsin sellise

Mitte ei saa ainult aru, miks kõik minu viimasel ajal tehtud pildid arvutis nii tumedad on. Kas asi on minu mehe arvutis, mida ma varem ei ole kasutanud, sest fotoaparaadis tunudvad pildid superilusad või olen ma pildistamisel täiesti oskamatu :S ?

 

6 kommentaari (+add yours?)

  1. Debbie Standard
    Jan 07, 2011 @ 00:39:54

    Beautiful – love the texture! Thanks for playing with Unscripted Sketches!

    Vasta

  2. Angy
    Jan 08, 2011 @ 20:26:45

    What a beautiful album. Gorgeous job! Thanks for creating with us at Unscripted Sketches.

    Vasta

  3. ellen
    Jan 09, 2011 @ 18:16:30

    wow, väga kena roosa album! Eriti kift on see tillukene titevanker seal lipsu küljes. Mul on ka metallist ripatseid – kui sul on neid rohkem võiks omavahel vahetada.

    Vasta

  4. kaiahobid
    Jan 11, 2011 @ 13:33:57

    Thank You Angie and Debby!

    Vasta

  5. Gelia
    Jan 11, 2011 @ 23:00:53

    Guess what… I can vouch for Kaia:))))) ..this album truly is amazing! I do know, because my daughter was this lucky Elise who received this fabulous gift from Kaia!!!

    Million thanks!!! …incrediblile!!! we’d say in Italy:))) We love you, Kaia!

    Be inspired and thank you for sharing your passion with us!!! You do have such an overflowing heart!

    Vasta

Lisa kommentaar

