Minu kolmas tellimustöö


Ega siis kaks ilma kolmandata jää😀 Septembri alguses sain endale tellimustöö, mille valmimine võttis ikka päris kaua aega ning olen juba siin eelnevates postitustes maininud, et varsti näitan seda tööd. Tegelikult võttis kõige rohkem aega idee genereerimine. Omamoodi oli see päris põnev ettevõtmine, samas päris suur väljakutse, kuna alguse sai see soovist, et albumil peaksid olema laste nimed. Paraku lõplik variant tuli siiski ilma nimedeta, kuid esialgne idee viis mind äratundmisele, et ainuke variant oleks seda teha scrapbookingu stiili kasutades. Selles idees kinnitusin veelgi enam, kui sirvisin Augusti blogi. Sellele järgnes veel nii umbes nädalake  pidevat mõttetööd, kui ootamatult ilmus Augusti blogis välja sasya välja antud uus sketch, mis oligi see õige, mida olin ise enselegi teadmata oodanud.

Selle järel valdas mind inspiratsioon ning teadmata midagi scrapbookingu stiilist  alustasin ma albumi kaanele pildi osa tegemist. Tulemus oli esialgu selline

Seejärel asusime valima albumi kaanele sobivat värvi. Minu esialgne idee oli oranzikas toon (see sama, mis pildil taustaks). Siiski sai pika valimise tulemusena tellijaga valitud teised paberid ning lõpptulemus näeb köidetud album välja selline. Kuna ma pidevalt seda albumit ka vaatasin ja nuputasin, mida edasi teha, siis lõpuks hakkasid mind häirima fotole jäetud valged ääred ning ma otsustasin need ära lõigata.

Album sai juba valmis üleelmisel nädalal, aga kuna täna andsin tellijale albumi üle, siis nüüd ka alles see postitus🙂

Sisse said vahelehtedeks kalkalehed ning nendest pooltele sai lisaks prinditud lapseteemalised väikesed  pildid, mis läksid kokku meie liblikate ja lilledega esikaanel. Pildid leidsin googeldades ning need olid ühe suure pildina. Mina aga lõikasin pildi juppideks ja kasutasin endele sobivalt.

Ideede kogumise ajal sai ka otsustaud kasutada laste käejälgi, mis said esikaanele ja esimesele lehele. Kuna poiss oli nõus tegema käejälge vaid sinisele paberile, siis saigi raamatu mahedate toonide sisse üks vallatu sinine paber🙂

Mainin veel lõpetuseks, et album läheb kingituseks laste vanaemale koos albumisse lisatud piltidega. Loodan südamest, et tellijale ja eriti kingituse saajale see töö meedlib, sest nagu ikka minule kombeks jääb mul iga asja juures mõni asi kripeldama, mis oleks võinud olla veelgi paremini🙂

Lisa kommentaar

