Taaskasutus minu moodi :)


Ei ole varem taibanud pilte teha, kuid olen ära kasutanud kõik reklaami näol saadud kinkekotid. Avastasin kapist, et veel üks kotike oli tegemata ning kasutasin kohe juhust. Ja loomulikult on ka selle töö juures hea kasutada kõiksugu paberijääke, mis pole rakendust leidnud.

Teine asi, mille lõpuks ometi ära tegin, oli üks kaardike, mis oli kaasas pulmapildiraamiga. Selle sees oli väikene reklaamvoldik. Mina otsustasin kaardikese ära kasutada ja teha läbi  uuenduskuur, et saaks kasutada nt. rahakaardina vms. See töö meeldisb mulle väga, kuna seda võiks juba nimetada scrapbookingu tehnikaks😀 Igatahes minu jaoks õnnestunud töö ning sellega koos ka sammuke scrapbookingule lähemal :)

1 kommentaar (+add yours?)

  1. ellen
    Oct 17, 2010 @ 19:37:07

    Väga kift kuidas sa selle koti ära kasutasid! Ja roheline kaart….mmm, minu lemmik on selline samblavärv!

    Vasta

Lisa kommentaar

