Vahepeal ka paberilainel


Tegelikult on mul juba nii umbes nädal aega hoopiski kaartide ja albumite tuhin peal. Vahepeale teen siis mõne ehte ka😀 Kaartide tegemine sai alguse ühest albumi tegemisest, mis mul juba pikka aega käsil on. Õigemini, mille ideed genereerisin umbes kuu aega, enne kui tegutsema hakkasin. Ja nüüd on album peaaegu valmis ning ootab kokkuköitmist. Paraku on mul aga tohutu hunnik paberijääke ja kui on vaja otsida midagi kindlat, siis sellest hunnikust on ikka päris keeruline  vajaminevat leida.  Lisaks veel olen viimasel ajal tuhninud päris palju scrapbookijate blogides ja siis kohe tekib tahtmine miskit teha. Olin siis seekord kaval ja tühjendasin natukene oma paberijääke. Mõned asjad on veel pooleli, kuid siia valmistöödest pildid. Kuna tegu on jääkidega, siis on kaardid suhteliselt pisikesed. Kõige väiksem kaart on 5,5×5,5 cm ja suurim 6,8×11,8. Kui kellegi on soov mõni kaart endale saada, siis võib mulle meilida ja uurida täpsemalt hinda jne.😉

Minu kaks lemmikut sellel korral on rohelistes toonides🙂 .

Roosiga roheline kaart on leidnud oma tee kingipakis😉

Kuna kaartide tegemine käsil oli, siis tegin ühe suurema kaardi ka poisipõnnile, kes sai 4. oktoobril ühe aastaseks.

Lisa kommentaar

