Kuidas algas Kaia Käsitöö


Olen nüüdseks juba aasta tegelenud rohkem oma uue hobi- käsitööga. Varem sai kootud aastas üks paar sokke või heegeldatud mõni linik, kuid nüüd olen avastanud enda jaoks pärlimaailma, scrapbookingu ja igasugu muud huvitavad tehnikad, millega varem pole kokku puutunud. Siia lehel üritan lisada oma töid, mis ootavad omanikku, kuna ise kõiki ehteid kanda ei jõuaks ja kui aus olla, siis see on ka päris kallis hobi. Et natukenegi tagasi saada materjalidele kulunud raha, siis müün enda tehtud käsitööd ja kui olen suuteline teostama, siis teen ka tellimustöid. Kui leiad siit blogist midagi endale sobivat või sooviksid, et mina teostaks Sinu soovi, siis võta minuga ühendust meili teel kaia.parn@mail.ee Hetkel on blogis võimalik ringi liikuda minu tutvusringkonnal, kes on leidnud üles minu blogi aadressi. Samas loodan, et blogi saab olema tuttav ka suuremale avalikkusele, aga selleks on mul vaja ennem läbi töötada terve suur hulk seadusi, et leida enda käsitöö turustamiseks kõige sobivam viis, olgu selleks siis OÜ, FIE või MTÜ.

Loomulikult on oodatud kõik kommentaarid minu tööde kohta, sest iga tagasiside nii positiivne kui negatiivne on edasi viiv ja arendav jõud😉

Lisa kommentaar

